Pakiet survivalowy: Zestaw Recovery
Zawartość pakietu: - Skrzynka, w której znajdziesz zioła, apteczkę oraz wydajną apteczkę Użycie Skrzynki spowoduje dodanie jej zawartości do ekwipunku. Skrzynki można użyć tylko raz. - Moneta obrony Dodanie tej motety do ekwipunku powoduje lekkie zwiększenie skuteczności obrony. - Odblokowanie poziomu trudności Szalony Odblokowanie obłędnie trudnego trybu Szalony, który w innym wypadku zostaje udostępniony dopiero po ukończeniu gry.