Pakiet survivalowy: Zestaw Handgun
Zawartość pakietu: - Skrzynka, w której znajdziesz proch strzelniczy, amunicję pistoletową oraz ulepszoną amunicję pistoletową Użycie Skrzynki spowoduje dodanie jej zawartości do ekwipunku. Skrzynki można użyć tylko raz. - Moneta ataku Dodanie tej motety do ekwipunku powoduje lekkie zwiększenie skuteczności ataku. - Odblokowanie poziomu trudności Szalony Odblokowanie obłędnie trudnego trybu Szalony, który w innym wypadku zostaje udostępniony dopiero po ukończeniu gry.