Pakiet survivalowy: Zestaw Chem Fluid
Zawartość pakietu: - Skrzynka, w której znajdziesz psychostymulanty, chemikalia oraz apteczkę Użycie Skrzynki spowoduje dodanie jej zawartości do ekwipunku. Skrzynki można użyć tylko raz. - Moneta uniwersalna Dodanie tej motety do ekwipunku powoduje lekkie zwiększenie skuteczności ataku, obrony oraz odrzucenia wroga. - Odblokowanie poziomu trudności Szalony Odblokowanie obłędnie trudnego trybu Szalony, który w innym wypadku zostaje udostępniony dopiero po ukończeniu gry.