Pakiet survivalowy: Zestaw Burner
Zawartość pakietu: - Skrzynka, w której znajdziesz paliwo stałe oraz paliwo do palnika Użycie Skrzynki spowoduje dodanie jej zawartości do ekwipunku. Skrzynki można użyć tylko raz. - Moneta przeładowania Dodanie tej motety do ekwipunku powoduje lekkie zwiększenie szybkości przeładowania. - Odblokowanie poziomu trudności Szalony Odblokowanie obłędnie trudnego trybu Szalony, który w innym wypadku zostaje udostępniony dopiero po ukończeniu gry.