Pakiet survivalowy: Zestaw Action
Zawartość pakietu: - Skrzynka, w której znajdziesz amunicję do pistoletu MAG 44, pociski zapalające, paliwo stałe, proch strzelniczy, ziele oraz wytrych Użycie Skrzynki spowoduje dodanie jej zawartości do ekwipunku. Skrzynki można użyć tylko raz. - Odblokowanie poziomu trudności Szalony Odblokowanie obłędnie trudnego trybu Szalony, który w innym wypadku zostaje udostępniony dopiero po ukończeniu gry.