Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Przygotuj się na solidnego Frankensteinera z pakietem DLC Steiner Row gry WWE 2K23. Zobaczysz w nim długo oczekiwany debiut legendarnych, wielokrotnych mistrzów drużynowych walk WWE, The Steiner Bros. To oczywiste, że ten pakiet to must-have każdego fana wrestlingu. Dodatkowo możesz wykazać się jako menedżer SmackDown, zarządzając własnym składem Hit Row z Top Dolla, Ashante Adonis i B-Fab. Każda grywalna Supergwiazda ma też własną kartę MyFACTION. Pakiet Steiner Row wchodzi w skład przepustki sezonowej WWE 2K23.