Pakiet startowy „Łowca burz” – Avatar: Frontiers of Pandora
Pakiet startowy „Łowca burz” zawiera kosmetyczną, bioluminescencyjną modyfikację barw zmory, zestaw dla postaci, zestaw broni i 4600 żetonów na odblokowanie nowego sprzętu, broni, wyposażenia zmory i nie tylko! - Modyfikacja barw zmory zawiera piękny, bioluminescencyjny wzór, który świeci w ciemności. - Zestaw dla postaci zawiera kosmetyczne nakrycie głowy oraz opancerzenie ramion, nóg, torsu i pasa. - Zestaw broni zawiera kosmetyczny wzór na broń i naklejkę na broń. Ten pakiet zawiera wirtualną walutę wyłącznie do użytku w grze. Pakiet startowy można zakupić tylko raz na konto użytkownika i platformę. Pakiet startowy wymaga podstawowej wersji gry.