Pakiet Stalowe Skórki
Pakiet Stalowe Skórki pozwala dostosować wygląd pakietów broni przy użyciu najbardziej wyszukanych i misternych skórek, jakie dotychczas ukazały się w grze Halo 4. Inspirowany estetyką steampunku pakiet Stalowe Skórki zawiera cały wachlarz nowych dynamicznych tekstur dla uzbrojenia UNSC, Przymierza oraz Prekursorów, które nadadzą im unikalny wygląd.