Pakiet sprinterski
Pobierz pakiet sprinterski i odblokuj nowy tryb - sprint, mistrzostwa w tej dyscyplinie dla jednego gracza oraz 24 nowych tras w czterech nowych miejscach! Weź udział w trudnych wyścigach do wyznaczonego punktu na czterech klasycznych terenach z gry GRID 2 - Wybrzeżu Kalifornii, Hongkongu, Lazurowym Wybrzeżu i Okutamie - przeniesionych do nowej odsłony cyklu.