Pakiet „Śniące głębiny”
Zafunduj swojemu statkowi eleganckie ulepszenie, które umili Ci długie noce na morzu. Pakiet „Śniące głębiny” zawiera kolekcjonerski galion i żagle „Senny pył”, lampę „Senny pył”, 550 starożytnych monet do wydania w pirackim emporium oraz premię w wysokości 25 000 sztuk złota do wydania w sklepach w przystani.