Pakiet skórek Testy zderzeniowe
Jeśli uwielbiasz giąć, łamać i niszczyć blachę, pakiet skórek spod znaku testów zderzeniowych jest właśnie dla ciebie! Otrzymasz strój kierowcy z motywem czaszki oraz specjalne malowanie pojazdu. Uwaga: Ten produkt wymaga rozszerzenia Dying Light: The Following.