Pakiet skórek na broń : zst. anim. „plama oleju”
Zestaw animowanych skórek z motywem plamy oleju nadaje Twojej broni w grze Gears 3 w trybie dla wielu graczy ciekawy wygląd w stylu „Muszę zawieźć samochód do warsztatu”.