Pakiet skórek na broń : zestaw „krzykliwy”
Dla niektórych pozbawiony smaku, dla innych niesamowity. Okaż swoją naturę dzięki temu zestawowi krzykliwych skórek na broń z gry Gears 3 w trybie dla wielu graczy.