Pakiet Siren Supremacy
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Ascendant oraz skórkę Ethereal dla klasy Siren. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.