Pakiet Siren Madness
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Throatcutter oraz skórkę A Quick Death dla klasy Siren. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.