Pakiet Siren Domination
Zupełnie nowy styl w trakcie łowów! Niniejszy pakiet zawiera głowę Pigtail Pugilist oraz skórkę Love and Death dla klasy Siren. Szukaj ich w menu personalizacji postaci! Niniejsza zawartość nie jest zawarta w przepustce sezonowej.