Pakiet Sharpshooter
Zawiera kombinezon Sharpshooter Suit i broń SMP-90 Sharpshooter.Kombinezon Sharpshooter Suit: opracowany z myślą o elitarnej Sekcji Operacji Specjalnych UN14 „Snake Bite”. Posiada niezwykle wytrzymały pancerz, na którym widnieje motto oddziałów Snake Bite - „No Retreat” („Zawsze do przodu”).SMP-90 Sharpshooter: mocno zmodyfikowana wersje standardowego karabinu snajperskiego Seeker, połączona z pistoletem linowym o szerokim polu rażenia. Wchodzi w skład Pakietu przetrwania na Tau Volantis.