Pakiet samochodów Formula Drift do Forza Horizon 4
W ramach tego dodatku możesz usiąść za kierownicą 7 nowych samochodów w Forza Horizon 4. Dodaj do kolekcji i modyfikuj następujące auta: Formula Drift #98 BMW 325i z 1989 roku, Formula Drift #118 Nissan 240SX z 1995 roku, Formula Drift #232 Nissan 240SX z 1996 roku, Formula Drift #777 Nissan 240SX z 1997 roku, Formula Drift #43 Dodge Viper SRT10 z 2006 roku, Formula Drift #13 Ford Mustang z 2015 roku i Formula Drift #530 HSV Maloo Gen-F z 2016 roku. Po zakupie pakietu każdy z samochodów zostanie jednorazowo dodany do Twojego garażu Forza Horizon 4 bez dopłat z użyciem kredytów stosowanych w grze. Wchodzi on w skład cyfrowych zestawów edycji Standard, Deluxe i Ultimate gry Forza Horizon 4. Dodatek nie jest objęty przepustką samochodową Forza Horizon 4.