Pakiet Rites of Spring
Ta żywa zbroja, Rites of Spring, skręca się, tworząc więź z jej nosicielem. Świętuje nadejście następnego sezonu, a jednocześnie wygląda na tobie naprawdę niesamowicie. Zawiera: - 5400 Platyn - Skórka zbroi „Rites of Spring” (hełm, klatka piersiowa, ręce i nogi)