Pakiet Rally Expansion Pack
Poczuj emocje towarzyszące rajdom na fantastycznych nowych torach! To prawdziwy sprawdzian wozu i jego kierowcy. W czasie jazdy twój pilot na bieżąco będzie ostrzegać cię o niebezpieczeństwach na trasie. Usiądź za kierownicą 5 klasycznych wozów rajdowych lub przygotuj własną maszynę, korzystając z ulepszeń rajdowych, które można dodać do każdego wozu dostępnego w Forza Horizon. Stań do walki ze znajomymi i rywalami w trybie online i zdobądź 10 nowych osiągnięć. Posiadacze karnetów sezonowych oprócz kompletnego pakietu Rally Expansion Pack otrzymują bez żadnych dodatkowych opłat wyjątkowy model 2003 Ford SVT Focus.