Pakiet Race to NXT WWE 2K23 na Xbox One
Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Pakiet Race to NXT Pack to kolejne rozszerzenie do WWE 2K23. W jego skład wchodzą debiutujący w serii członek Hall of Fame WWE Harley Race, a także supergwiazdy NXT Tony D'Angelo, Trick Williams, Wendy Choo i Ivy Nile ze stajni Diamond Mine. Każda grywalna supergwiazda ma własną kartę EVO MyFACTION. Pakiet Race to NXT Pack jest dostępny w ramach przepustki sezonowej WWE 2K23.