Pakiet przygodowy nr 2 Merge Games
Przygotuj się na przygodę jak żadna inna dzięki pakietowi przygodowemu nr 2 od Merge Games! Odkryj rajskie wyspy, gigantyczne światy pełne wyzwań i ekscytujące historie: Solo: Island of the Heart i Yonder: The Cloud Catcher Chronicles! Solo – Islands of the Heart to gra o miłości. Miłości, która jest dla nas napędem. Choć miłość jest uniwersalnym uczuciem, każdy z nas doświadcza jej inaczej. Gra Solo – Islands of the Heart podejmuje temat miłości w sposób introspektywny, pozwalając graczom na identyfikację i analizę własnych odczuć. Świat jest podzielony na archipelagi, a każda wyspa stanowi unikalną łamigłówkę. Gdy gracz rozwiąże łamigłówkę, otrzyma Totem Śniącego, który przebudzi go i zada pytanie dotyczące miłości i związków. Zrelaksuj się i zaznaj spokojnego życia w Yonder: The Cloud Catcher Chronicles, relaksującej grze przygodowej osadzonej w otwartym świecie. Akcja Yonder rozgrywa się na Gemei, rajskiej wyspie obejmującej osiem różnych środowisk, od tropikalnych plaży po sprószone śniegiem szczyty górskie. Ale Gemea nie jest tak idealna, jak by się wydawało. Nad wyspą zapanował tajemniczy Mrok! Gracz wciela się w rolę bohatera Gemei, który widzi ukryte, figlarne stworzenia zwane duszkami. Użyj ich mocy, aby przegnać Mrok i przywrócić naturalne piękno wyspy.