Pakiet przygodowy nr 1 Merge Games
Wyrusz w podróż przez trzy urzekające światy w pakiecie przygodowym od Merge, zawierającym: Time on Frog Island, Spirit of the North i Stranded Sails. Zanurz się w wyjątkowych i niezapomnianych opowieściach, pełnych godzin eksploracji, odkryć i opowiadania historii. Spirit of the North: Enhanced Edition - Spirit of the North: Enhanced Edition to gra przygodowa z perspektywy trzeciej osoby dla jednego gracza zainspirowana urzekającymi i tajemniczymi krajobrazami Islandii. Opowieść przedstawiona w grze czerpie garściami z nordyckiego folkloru. Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands - Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands to osadzona w otwartym świecie, łącząca elementy eksploracji i uprawy gra przygodowa pełna ekscytujących misji! Jesteś rozbitkiem na tajemniczym archipelagu. Musisz walczyć o przetrwanie, rozwiązać tajemnice kryjące się w sercu wysp, a następnie uciec! Time on Frog Island - Rozbitek na osobliwej wyspie Straszna burza szalejąca na morzu rzuca twój potężny statek na niebezpieczne skały pobliskiej wyspy. Potem budzisz się i znajdujesz swój statek w kawałkach na osobliwej wyspie pełnej… żab?