Pakiet przedsprzedażowy Drapieżnik
Zawiera strój Drapieżnik, zmniejszający obrażenia zadawane przez zwierzęta, ręczne działo Venom o niezwykłej sile rażenia z możliwością pełnego ulepszenia oraz rzadką kartę Święty Ogień, która sprawia, że wrogowie zabici w walce wręcz stają w płomieniach.