Pakiet Przedmiotów dla Wojowników
Pierwszy właściciel tej bezcennej kolekcji został brutalnie zamordowany. Jego dobytek został skradziony, a każdego, kto ośmielił się go przejąć, spotkał krwawy zgon. Każdy z tych przedmiotów byłby królewskim darem dla wojownika, ale czy ośmielisz się ściągnąć na siebie gniew zamordowanego rycerza? Ten pakiet zawiera zbiór pancerzy, broni i akcesoriów dla twojego wojownika i kompanów z drużyny kroczących tą samą ścieżką.