Pakiet Przedmiotów dla Łotrzyków
Tutaj zebrane są okryte legendami przedmioty najbezczelniejszych łajdaków, którzy kiedykolwiek kroczyli po świecie Dragon Age. Dołącz do szeregów słynnych kłamców, zawadiaków i skrytobójców, albo po prostu naciesz się faktem, że może i byli nieźli, ale teraz ich graty są twoje. Ten pakiet zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla twojego łotrzyka oraz członków drużyny kroczących tą ścieżką.