Pakiet przebiegłego lisa
Zdaj się na swój spryt i wyrusz w przygodę z tym pakietem ubrań, waluty, emotikonów i najsprytniejszych towarzyszy! Wyrusz w morze w praktycznym ubraniu Łowcy z lojalnym kasztanowym lisem u boku i zestawem emotek chowanego w tylnej kieszeni, jeśli musisz być jeszcze bardziej incognito. Pakiet przebiegłego lisa zawiera 550 starożytnych monet, kasztanowego lisa, zestaw emotek chowanego, odzież Łowcy dla twojego pirata (kapelusz, kurtka, spodnie, pasek i buty) oraz bonus w wysokości 10 000 złota do wydania w sklepach przystani.