Pakiet promocyjny Battlefield 3
Pakiet ten zawiera 10 unikalnych nieśmiertelników oraz nową skórkę, poprzednio dostępne tylko w Ameryce Północnej przy zamówieniu przedpremierowym. Teraz także Ty możesz wyposażyć w nie swojego żołnierza.