Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2024/11/1. UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry WWE 2K23 zostaną zamknięte w dniu 2025/1/6. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Przedstawiamy najnowszy, odjazdowy pakiet DLC do gry WWE 2K23, specjalnie dla fanów tag teamów z zamiłowaniem do ekstrawagancji. Wejdź na ring z pakietem Pretty Sweet Pack, w którego skład wchodzą byli dwukrotni mistrzowie tag team RAW Luke Gallows i Karl Anderson, byli dwukrotni mistrzowie tag team NXT i byli mistrzowie tag team NXT UK Pretty Deadly (Elton Prince i Kit Wilson) oraz wschodząca gwiazda NXT Tiffany Stratton. Każda grywalna supergwiazda ma własną kartę EVO MyFACTION. Pakiet Pretty Sweet Pack jest już dostępny w ramach Przepustki Sezonowej WWE 2K23.