Zdobądź 2670 Kredytów R6, wyjątkowe malowanie dla Dokkaebi, a także siedmiodniowe doładowanie do Rozgłosu w tej samej cenie, co pakiet 2670 Kredytów R6. Oferta jest ważna tylko do końca sezonu, więc korzystaj, póki nie zniknie. Kredyty R6 to waluta, którą można wydawać w grze Tom Clancy's Rainbow Six Siege. Można za nią kupować przedmioty w grze, takie jak Przepustka Bitewna Premium, nowi operatorzy, a także przedmioty kosmetyczne, w tym malowania dla dronów, broni i operatorów.