PAKIET POZIOMÓW KOOPERACYJNYCH
Chcesz rzucić się w jeszcze większy wir akcji, współdziałając z innymi? Ten pakiet zawiera kolejną kampanię w trybie współpracy: 10 poziomów w niespotykany dotąd sposób wystawi Twój umysł na próbę, sprawdzi Twoje umiejętności i pokaże, ile jest warta przyjaźń. Pobierz je już teraz i zobacz, czy potrafisz współdziałać!