Pakiet postaci The Empire Strikes Back
Czas na kontratak! Przenieś rebeliantów z Hoth i swojego ulubionego łowcę nagród do świata LEGO Star Wars: The Force Awakens z fantastycznym pakietem The Empire Strikes Back! Znajdziesz w nim Luke'a Skywalkera, Hana Solo i księżniczkę Leię w zimowym rynsztunku, cybernetycznego Lobota i Ugnaughtów z Miasta w Chmurach oraz śmiertelnie niebezpiecznych łowców nagród – Bosska, Dengara i Bobę Fetta w oryginalnym białym pancerzu, znanym z rysunków koncepcyjnych.