Pakiet postaci klasyczny Duke i klasyczny Cobra Commander
Zyskaj dwie nowe skórki postaci inspirowane kultową kreskówką z lat 80. W skład pakietu wchodzą klasyczny Duke i klasyczny Cobra Commander.