Pakiet postaci Jabba's Palace
Galaktyczne szumowiny odwiedzają świat gry LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy dzięki pakietowi postaci „Pałac Jabby”. Znajdziesz w nim potężnego Hutta Jabbę oraz jego wiernych pomagierów: Biba Fortunę, Malakiliego i gamorreańskich strażników, a także łowcę nagród Boushha, dowódcę Makxa Rebo, tancerkę Oolę i księżniczkę Leię w stroju więźnia Jabby.