Pakiet postaci Guacamelee! STCE "Zajadli przyjaciele"
Teraz możesz użyć szlachetnej siły Javiera Jaguara, przebiegłych podstępów FlameFace'a, zabójczych zaklęć X'Tabay'a oraz mitycznego mistrzostwa Uay Chivo w walce o uratowanie córki El Presidente oraz śwata od Carlosa Calaki. Wszystkie cztery postacie posiadają nowe animacje oraz unikalne zdolności, które zmienią twój styl gry. Przetestuj swoje umiejętności i odblokuj nowe osiągnięcia -- możesz też znaleźć easter egg lub kilka...