Pakiet Pistolet Sandman
Pakiet Pistolet Sandman zawiera jedną dodatkową misję i wyjątkową broń. Pistolet 1911 Sandman: Ta broń, cicha niczym szept i zabójczo skuteczna, to idealny wybór na misję, podczas której wymagana jest dyskrecja. Misja Farma Jaków: Mieszkający na uboczu hodowca jaków magazynował broń dla rebeliantów. Teraz siły Mina mają zamiar zaatakować jego farmę. Tylko Ajay może uratować gospodarstwo oraz uzbrojenie.