Uderzaj potężnie niczym grom i szybko jak błyskawica, dzierżąc w dłoniach tę śmiercionośną broń. Ten pakiet broni zawiera miecz i sztylet. Miecz pioruna: śmiercionośny, precyzyjny i piorunująco niszczycielski. Sztylet pioruna: doskonale wyważony i przesycony błyskawicą.