Pakiet pikseli Merge Games
Imprezuj jak za dawnych lat z czterema grami w stylu retro. Od cudacznych przygód w Sparklite po dziwaczne rolnictwo w Monster Harvest, od klasycznej platformowej akcji Alexa Kidda po strategię polityczną Riot – jeśli kochasz Złoty Wiek gier, pokochasz ten pakiet! Alex Kidd in Miracle World DX Legendarny Alex Kidd powraca w grze „Alex Kidd in Miracle World DX”! Kultowy Alex Kidd powraca!Wróć do Świata Cudów i doświadcz go tak, jak nigdy dotąd. Poznaj grę z grafiką HD i usprawnieniami animacji oraz rozgrywki. Poznasz na nowo wszystkie poziomy z poprzedniej wersji gry, ale i doświadczysz nowych, które rozwijają fabułę i historię świata Alex Kidd. Monster Harvest Rolnicza przygoda z haczykiem! Przygotuj się na niezapomnianą przygodę i zacznij nowe życie w Planimal Point. Rozwijaj własną farmę, buduj i personalizuj dom, twórz meble, przyrządzaj pyszne dżemy i mutuj rośliny, aby zyskać lojalnych i drapieżnych towarzyszy, którzy pomogą Ci w walce! Sparklite Sparklite to przygodowa gra akcji osadzona w wymyślnej, nieustannie zmieniającej się krainie Geodia. Angażując się w akcję typu top-down, walcz z przeciwnikami za pomocą arsenału gadżetów, broni i sprzętu. Odkrywaj niebezpieczne zakątki proceduralnie generowanego świata, pokonaj tytanów przemysłu górniczego i okiełznaj potęgę Sparklite! Riot - Civil Unrest RIOT – Civil Unrest to długo wyczekiwana strategia czasu rzeczywistego będąca symulacją zamieszek, która umieszcza gracza w samym centrum jednego z najbardziej zażartych konfliktów. Kampanie obejmują: Rewolucję Indignados (Hiszpania), Arabską wiosnę (Egipt), Keratea (Grecja) i Ruch NoTAV (Włochy). Siedemnaście pojedynczych scenariuszy zabierze gracza do Rzymu, Oakland, Paryża, Londynu i na Ukrainę.