Pakiet PGA TOUR 2K23 z 16 000 WW
Ten pakiet zawiera 16 000 WW (wartość podstawowa 12 000 oraz dodatkowe 4000). WW wykorzystasz do spersonalizowania swojego profilu MyPLAYER w grze PGA TOUR 2K23 – waluta pozwala kupić markowe sprzęty i ubrania, wyposażyć kije golfowe w nowe elementy, podbić stawkę w meczach Skins, a także kupić piłeczki golfowe oraz ich skórki.