Pakiet personalizacyjny Piorun
Poczuj moc starożytnych Bogów dzięki pakietowi personalizacyjnemu - Piorun, zawierającemu tematyczny kamuflaż, trzy celowniki, wizytówkę i warstwę dla emblematu.