Pakiet Nasty Championship
Do skorzystania z zawartości dodatkowej wymagana jest najnowsza aktualizacja tytułu Joe Danger 2.Cała nowa kampania dla Joe Danger 2 The Movie! Wciel się w członka legendarnego Team Nasty i brawurowo wygrywaj wyścigi w 5 nowych wyprawach na 25 poziomach!25 nowych poziomów, w tym także nowe rankingi, duchy, medale zawodowstwa i nawet ukryte wyzwania. Wypróbuj nowe zdolności w ostatecznym wyzwaniu Joe Dangera, by zostać prawdziwym Panem Zniszczenia!