Pakiet Motorodeo
Zobacz pełnię mocy silnika uszkodzeń GRID 2, pobierając za darmo tryb Motorodeo, będący symbolem poprzedniej odsłony gry. Otrzymaj klasycznego Jupitera Eagleray Mk5 i przebij się na czoło na dwóch torach Stadionu Motorodeo w Detroit w trybie pojedynczego gracza, na podzielonym ekranie i w sieci!