Pakiet Morbid - The Lords & Acolytes
Makabryczne, krwawe i upiorne! Zanurz się w przerażającym świecie Morbid: The Seven Acolytes i Morbid: The Lords of Ire. Morbid: The Seven Acolytes to gra akcji RPG osadzona w horrorpunkowym świecie pełnym potworów rodem z prozy Lovecrafta i przemocy, której nie powstydziłby się sam Cronerberg – tak brutalnej izometrycznej gry soulslike świat jeszcze nie widział! Jesteś ostatnim ocalałym Wojownikiem Dibromu. Twoim zadaniem, do którego przyszło Ci trenować przez całe życie, jest pokonać Siedem Akolitów, przeklęte i potężne istoty opętane przez złośliwe bóstwa zwane Gaharami. Morbid: The Lords of Ire to kolejna część uznanej przez krytyków gry ARPG souls-like „Morbid: The Seven Acolytes”, w której bohaterski Striver powraca, by stoczyć walkę z przerażającymi stworzeniami w mrocznym i pokręconym świecie bólu i cierpienia." Nawet po porażce Gaharowie nigdy tak naprawdę nie umarli. Cierpliwie spali, czekając na swój czas, aż nadarzyła się okazja do ponownego zmartwychwstania. NOWA PRZYGODA Z NOWEJ PERSPEKTYWY Zmierz się z przerażającymi wrogami w zupełnie nowej perspektywie 3D. Zabijaj okropne stworzenia, korzystając z szeregu śmiercionośnych broni, wyposażenia i błogosławieństw, aby wypatroszyć wszystko na swojej drodze. ZAAWANSOWANY SYSTEM POCZYTALNOŚCI Opierając się na systemie poczytalności z Morbid: The Seven Acolytes, twoje podejście do walki może mieć dramatyczny wpływ na otaczający cię świat. Ulegnięcie szaleństwu może przynieść wielką moc, ale wiąże się z wielkim ryzykiem i dynamicznie zmieni sposób, w jaki postrzegasz świat. PRZEMIERZAJ UDRĘCZONE KRAINY Walcz w pięciu światach Ire – przerażających horrorpunkowych krainach zamieszkanych przez pięć unikalnych frakcji, od zimowych gór po zgniłe miasta i nie tylko. Wypełnij swój święty obowiązek, aby oczyścić ziemie ze zła, które je opanowało. MIERZ SIĘ Z OKROPNYMI POTWORAMI Rzuć wyzwanie przerażającym wrogom, zapoluj na okropnych i groźnych przeciwników i staw czoła potwornym Władcom Gniewu. Więcej krwi, więcej odwagi, więcej Morbid.