Pakiet Mistrzów Zła
Baron Zemo i jego Mistrzowie Zła knują nikczemny plan wywabienia i pokonania Avengers w nowej odsłonie klasycznej przygody z komiksu z 1963 r. Pakiet zawiera 11 grywalnych postaci!