Popraw swój wygląd dzięki kultowym szatom asasynów: - Strój dhahabi nowicjusza Alamutu: ta wytworna wersja odzienia nowicjusza Alamutu zwraca uwagę pięknymi haftami. - Strój dhahabi mistrza asasynów: te eleganckie szaty mistrza asasynów zaprojektowano, by wyróżniały się z tłumu. Powinni je nosić wyłącznie najśmielsi i najzuchwalsi z wojowników. - Strój dhahabi Roshan: te wspaniałe szaty ceremonialne zakładała w wyjątkowych sytuacjach mistrzyni Roshan. Kolor użytych w nich nici stanowi hołd dla wydm otaczających Bagdad. - Strój dhahabi Rayhana: te eleganckie szaty należały do mistrza Rayhana. Ich wygląd przywodzi na myśl opowiadane dzieciom historie o jasnych gwiazdach walczących przeciwko ciemnemu nocnemu nieboskłonowi.