Pakiet Mistrz Taktyki
Zawiera strój Mistrz Taktyki, umożliwiający Larze wytwarzanie amunicji specjalnej przy mniejszym zużyciu zasobów, łuk bloczkowy z włókna węglowego oraz rzadką kartę Mistrz Łuku, dzięki której Lara uzyskuje wszystkie ulepszenia łuków, możliwość zadawania większych obrażeń oraz większe przybliżenie.