Pakiet map gry wieloosobowej Tron
Pakiet map gry wieloosobowej Tron zawiera 5 NOWYCH, niesamowitych map, w tym klasyczną mapę dla światłocyklu, zainspirowaną oryginalnym filmem Tron z 1982 roku. Pozostałe 4 mapy zapewniają nowe, niespotykane do tej pory sposoby prowadzenia rozgrywki. Udanej zabawy!