Dodaje do mapy nowy filtr, dzięki któremu widzisz lokalizację wszystkich skarbów, zaginionych ksiąg i zagadek. Zawiera mapę ujawniającą położenie zaginionych ksiąg, mapę ze wszystkimi skarbami zapewniającymi unikalną broń, odzienie oraz schematy ulepszeń, a także mapę pokazującą, gdzie znajdziesz każdą z zagadek.