Pakiet Łotrzyka II
Loghain, nim został generałem, był niesławnym bandytą. Duncan, zanim wstąpił do Szarych Strażników, nie był o wiele lepszy. Teraz ich potężne relikwie mogą należeć do ciebie! Ten pakiet przedmiotów zawiera nowe zbroje, broń i akcesoria dla będącej na bakier z prawem postaci i łotrzyków z twojej drużyny.