Dzięki tym nagrodom specjalnym w pełni wykorzystasz możliwości gry wojennej! Zawiera następujące elementy: - Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Deadeye β - Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Barrage β - Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Roadblock β - Kupon na wczesne odblokowanie egzopancerza Skywave β Egzopancerze dostępne za sprawą kuponów na wczesne odblokowanie można również uzyskać, spełniając warunki ich odblokowania w grze. Należy pamiętać, że można je kupić nawet w przypadku ich wcześniejszego uzyskania. Uwaga: Przedmioty z tego zestawu mogą być także dostępne do zakupu osobno lub w ramach innych zestawów. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. Aby użyć pobranej zawartości dodatkowej, przejdź z ekranu tytułowego na ekran główny w grze. Uwaga: Ten dodatek DLC jest dostępny tylko na koncie Microsoft, na którym został zakupiony. Nawet jeśli jesteś organizatorem grupy rodzinnej, konta członków rodziny nie uzyskają tego dodatku.